Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с хидравликата на волана при 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Всичко е наред при мен.Днес покарах 100тина километра след което изчезна въпросния звук от помпата в крайно ляво/дясно,явно е трябвало просто малко повече време да поработи.Сега опитах на студено,също няма никакви притеснителни звуци,освен обикновеното усещане за товар в крайно положение.Клапанчето изкача за бързо и това е.
    Разминах се без казанче...за сега
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • Сега може да вложиш 50-60 евро в бира.Хаха
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • Използвам снимката на колега от преден пост.
        Това ли е проблемния маркуч правещ мизерийки?
        Питам чисто информативно

        Номер 2
        https://alfa-romeo.7zap.com/en/bre/x...+41207s03+1-0/
        Attached Files
        Last edited by undy; d.m.y г., 12:36.
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • На мен ми казаха, че е маркуча, който тръгва от помпата и отива към рейката. Той мисля, че е едно цяло.
          Attached Files
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

          Comment


          • Да,аз също това гледах до сега.Мисля че за него става дума Прилична цена...без малко 200 евро за нов

            http://ricambi.alfisti.net/product_i...ducts_id=10578
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
              Да,аз също това гледах до сега.Мисля че за него става дума Прилична цена...без малко 200 евро за нов

              http://ricambi.alfisti.net/product_i...ducts_id=10578
              Тази цена няма нищо общо с реалната стойност на изделието. Или поне отнесена към нашия стандарт.
              Очевидно "ценообразуването" е следствие от правилото "болен се е*е на легло"


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Въпрсния маркуч е поправим, но трябва да се поставят "заглушителите" от стария. Така ми казаха като правиха моя, само че бяха забравили да ги сложат и се почна едно виене , съответно ги бяха хвърлили като се върнах за да го направят както трябва вече, та си намерих 2ра употреба. Иначе казано почти навсякъде където правят маркучи за високо налягане (примерно за хидравлика на строителни машини), могат да свършат тази услуга, стига да им се обясни предварително за какво става дума за да няма изненади после.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • Гледам има дълга и къса част.Къде се явява проблема? Или сменят и двете...и кое се води за "заглушител/и"-дето се виждат като скобки ли?
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    Гледам има дълга и къса част.Къде се явява проблема? Или сменят и двете...и кое се води за "заглушител/и"-дето се виждат като скобки ли?
                    Хубаво е да се сменят и двете части. Маркуча с времето започва да се разпада отвътре и се образуват разни гнилочи, които пречат на нормалното преминаване на течността. Мисля, че колегата под заглушител има предвид пружинка и топче, което да "обере" голямото налягане, ако избие от помпата. Нещо като стоперче
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                    Comment


                    • Под заглушител в случая вероятно се има впредвид "рестриктор" (ограничител на дебит). Това е нещо като дюза с малък отвор и служи да ограничава дебита на преминаващата течност. Така се постига по-бавен но по-плавен ход на рейката, без пулсации, вибрации, шумове и пр.
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:24.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Честно казано нямам представа, защото като правих моя ми казаха че имал нещо такова, ама забравили да го сложат после, пък след това го изхвърлили и... , така и не го видях, ама им теглих едни доволни майни де. Ще им дойде реда и на тях да ме потърсят за услуга, жална им майка...
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                          Честно казано нямам представа, защото като правих моя ми казаха че имал нещо такова, ама забравили да го сложат после, пък след това го изхвърлили и... , така и не го видях, ама им теглих едни доволни майни де. Ще им дойде реда и на тях да ме потърсят за услуга, жална им майка...
                          При теб са сложили успокоителите от стария (който си взел после) на новия маркуч или направо си сложил тоя втората употреба?

                          ---------- Post added at 14:36 ---------- Previous post was at 14:33 ----------

                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Под заглушител в случая вероятно се има впредвид "рестриктор" (ограничител на дебит). Това е нещо като дюза с малък отвор и служи да ограничава дебита на преминаващата течност. Така се постига по-бавен но по-плавен ход на рейката, без пулсации, вибрации, шумове и пр.
                          Да,нещо като при 156 на съединителя.
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • Ами не, първо правих стария защото сълзеше. Ама като го монтирах започна да приръмжава и ме дразнеше. Намерих 2ра употреба и го смених. Сега карам с 2рата употреба, а преправения сега ми стои за резерва.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • Някой ако продава маркуч 2-ра ръка за 2.4 да пише. Искам да го рециклирам и да заменя моя, за да видя дали ще се опрaви хъркането на хидравликата. Ако се окаже, че не е от него, ще си върна оригиналния
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                              Comment


                              • Имам и аз въпрос сменихме течноста и рейката протече дадох я за рециклаж ама не подлежала толкова зле била сега въпроса е колата ми е 2.4 200к.с дали рейката е същата като на 1.9 150к.с и имали значение комби седан?

                                Comment

                                Working...
                                X